fredag den 11. maj 2012

Two in a row

Havde to exams i dag, den ene i Intercultural Communication og den anden i Communication & Comunity.
Læsningen til dem har være minimal. Var ret umotiveret og ugidelig i går, så det blev ikke til så meget.

Jeg har allerede fået svar fra Intercultural, som faktisk var gået meget fint. Min score er i hvert fald ikke til at klage over i forhold til min indsats! Så mangler jeg bare at få svar fra min skriftlige opgave, som gerne skulle komme inden længe. Men uanset hvad, så er jeg nu bestået.
Min professor, Carmen Lee, siger altid før en prøve "You can look up for inspiration, down in desperation, but not from side to side for information". Nice one! Og tidligere fik vi også kommentaren "And I mean this in the best possible way; but don't fuck with me!"- vel at mærke sagt i et spøgende tonefald. Det gør bare stemningen ved en eksamen lidt mere afslappet :)

Et lille billede fra den anden dag på campus:


Det er måske lidt svært at se, men det er en sprinkler på kanten af græsplænen, der er gået i stykker - ergo vælter det ud med vand! De to herrer var i gang med at tilkalde forstærkning.

Til venstre for trappen er der en lille trappe, så da vi fulgte den, var det som at gå ved en lille bæk. Både tørst og badelyst meldte sig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar