fredag den 4. maj 2012

Sonja's B-day

Onsdag fyldte Sonja 23, og vi var inviteret til kaffe og kage kl tre.
.. men selvom man bliver 23 og forestiller at være voksen, kan man godt have tømmermænd til langt ud på eftermiddagen- så vi skød det til kl fire i stedet.

Sonja er helt vild med dansk kagemand- så sådan én måtte jeg jo kreere!




Sonja havde selv skaffet kage, så der manglede bestemt ingenting!


Fødselsdagsbarnet
Tabea+et par andre tyske piger og jeg gav hende en af den slags gaver man selv kan få lidt glæde af: en tur i havkajak! Der er jo ikke meget sjov i selv at tage ud og ro, så der kan vi lige snige os med. Det skal nok blive lækkert!

Tabea


Christina; en tysk pige jeg også snakker med

Kristof; en af drengene, der bor i mansionet

Rikke Valsted

Mens de andre tog ud og spise og senere så en film, tog jeg hjem- og skrev på min opgave. Ikke synderligt festligt, men nødvendigt!
Jeg er endelig lige blevet færdig med den! Min makker og jeg arbejdede til kl 1.30 i nat, så trætheden trænger sig på. Men den er done og skal bare uploades! I næste uge har jeg en præsentation, to eksaminer og en skriftlig aflevering; næste uge igen er der en skriftlig aflevering og en eksamen. Og bum, så er semestret slut! Det er slet ikke til at forstå!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar