mandag den 7. maj 2012

Bonfire on the Beach

Søndag aften er perfekt til bonfire på stranden!
Så det gjorde vi!


Louise og Lene



Det var Matt's ide at lave bonfire; han vil så gerne vise os så mange amerikanske ting og oplevelser som muligt!

Derfor var der jo heller ingen tvivl om, at vi skulle have S'mores!
S'mores = ristet skumfidus og chokolade mellem to kiks!
Ja tak, det smager dejligt! Kendte det jo sådan set godt i forvejen, både fra sidst jeg var i Californien, men også fra de adskillige timer jeg har spenderet hos mine forældres amerikanske naboer - men altså; jeg havde helt glemt hvor godt det egentlig er!


Alle havde medbragt tæpper, tørklæder og hvad vi ellers havde af lune sager.

Sonja og Tabea havde lavet snobrødsdej - og nu har jeg lært at snobrød på tysk hedder "stockbrot". Amerikanerne anede til gengæld ikke hvad det var for noget..
Vi var tæt på 20, da vi var flest. En blandet flok af amerikanere, brasilianere, danskere og hovedsagligt tyskere. Meget hyggeligt!
Her på billedet kan man se hvordan tidevandet sneg sig ind på os; og det gik faktisk ret stærkt! Kl 22.15 blev vi nødt til at gå fra bålet fordi vandet krøb op.




Vi havde medbragt et par strandstole vi fandt i garagen; og på vej tilbage fandt jeg ud af, at de havde remme så de kunne tages på ryggen!

Awesome!

Aftenens hit: vores mega nice stole!
Louise blev helt trist over, at hun ikke kunne få en med hjem til Danmark- "den ville havde været perfekt til Roskilde Festival!"
Og det kan hun jo have ret i!

Virkelig en hyggelig aften, hvor det vist så småt gik op for os allesammen, at tiden her i San Diego snart er slut.
Desværre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar