fredag den 18. maj 2012

Bye bye SDSU!

I dag var dagen hvor vi flyttede. Ikke en specielt glædelig dag, må jeg sige. Så i stedet får I lidt billeder fra campus! Udflytning kan jeg fortælle om en anden dag, men jeg lover, at den involverer både alt for små kufferter og overvægt..

I tirsdags havde jeg som sagt min sidste eksamen, hvilket betød et farvel til tiden som studerende på SDSU. En smule vemodigt!

Det er et helt fantastisk campus med virkeligt gode faciliteter - på alle måder langt bedre end ASB derhjemme. Jeg elsker, at der er så mange grønne områder!

Jeg tog lidt billeder før jeg smuttede helt.
Turtle Pond

 Masser af skildpadder og koi'er

The Walkway som leder ned til Hepner Hall.
Hver torsdag er der et stort Farmer's Market med alt mulig lækker mad

Hepner Hall, som er skolens vartegn


Boghandlen har mere end bare bøger.. Det her er kun cirka halvdelen af deres udvalg af tøj og merchandise! Alle studerende gør rigtig meget i at gå i tøj med skolens navn og logo; her er det ikke unormalt at gå i skole i sweatpants. De gange jeg har gjort det på ASB har jeg ellers følt mig meget udenfor!
 Det store bibliotek med fantastiske studiepladser, og der er altid en plads at finde! Meget anderledes end ASB, der har cirka 25 pladser på læsesalen, som er fuldstændig umulige at få fat i. På SDSU er der både stillepladser, arbejdsområder til grupper, og almindelige områder med studiepladser, hvor man stadig må læse. Der er endda et område, der er åbent 24/7!



I den nye del af biblioteket, Love Library, er der en god del lænestole. Gid jeg ku få sådan en med hjem! Det er fantastisk at få en lille lur i sådan en!

Kuplen over Love Library - skønt at få så meget dagslys ind på biblioteket!
Lænestolene står fordelt rundt tæt under kuplen

Endnu et af mine favorit-steder! Når man går gennem Hepner Hall kommer man til denne Mediterranian Garden med den lille fountain. Her kan man godt ligge en times tid just to soak up the sun! Det er også her Sonja og jeg har nydt hjemmelavet iced chai latte og lært hinanden at kende. Gode minder!



Bye bye dear San Diego State, og tak for denne gang!
Måske har jeg fortalt det, men SDSU er faktisk det campus i USA der har allerflest soltimer. Rejt sejt! Men det er heller ikke løgn, for der er altid godt vejr på campus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar