lørdag den 26. maj 2012

Mail, mail, mail

Jeg har været så heldig at modtage en del post herovre - og jeg bliver bare i SÅ godt humør af det!
Mailman David bliver altid lidt mere populær, når han har noget med til mig. Det bliver helt trist at komme hjem til det danske postvæsen- de er sgu så kedelige! Her får man altid en hilsen og en lille snak :)

 David, som ret hurtigt fik en stjerne i min bog!

Her er lidt af, hvad jeg har modtaget:
Min smukke kusine Matilde og hendes mand Lauge sendte mig et 'det er
allerede et år siden vi blev gift'-kort- med tilhørende sladder og lakrids!
Det skal for resten siges, at mine tyske veninder ikke bryder sig om hverken SuperFlyers eller Dracula-bolsjer; alt det lakrids var slet ikke dem- ergo: så kan jeg med god samvittighed beholde det for mig selv!

 Kun én person jeg kender pakker ved enhver lejlighed tingene ind: søster Fie :)

Jeg har fået en del breve, og desuden også pakker fra mine forældre og fra Mille. Sidstnævnte ved jeg med sikkerhed, at der ikke findes billeder af, den indeholdte nemlig Haribo Click Mix: og det røg altså før jeg fik fundet mit kamera frem!

Pointen: tusind tak for pakker og post! Det er en god lille reminder på, at der også er noget derhjemme, der virkelig er værd at vende tilbage til! :)

I dag har vi godt vejr igen, så turen går muligvis et smut til Coronado Island. Let's go to the beach!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar