onsdag den 2. maj 2012

Lidt godt og blandet

Jeg har lovet mig selv, at jeg ikke må falde af på den med at få blogget og vist billeder her i den sidste tid herovre. Så nu får I lidt blandede godter!
Der er nemlig ikke sket noget vildt de sidste dage; jeg sidder begravet i eksamensopgave-skrivning.

Blodbanken stopper somme tider forbi campus; det er bare en bus,
og så kan du ellers få tappet en omgang! Der er også en del studerende, der forsøger at hverve folk til at melde sig som knoglemarvsdonorer (men kan godt sige det: det kan man ikke, når man ikke er amerikansk statsborger)

Så er der amerikansk fødselsdagskage! Da vi for lidt tid siden var til fødselsdag hos danske Anne, havde hun sørget for at der var diverse amerikanske sager- deriblandt denne meget søde kage! (det var faktisk så slemt, at hun selv smed sit stykke ud)
Apropos kage; i skrivende stund har jeg en kagemand i ovnen. Sonja har nemlig fødselsdag i dag, og hun er helt vild med dansk vandbakkelse!

Jeg kan lige så godt indrømme det: ovenstående er vores filosofi herovre!
Det betyder på den anden side ikke, at jeg ikke kæmper med at få skrevet de sidste opgaver i denne tid. Jeg har bare meget mere lyst til at bruge min tid på sjov og ballade! Der er stadig mange ting, jeg slet slet ikke har nået eller er færdig med!

Jeg kan desuden sige, at jeg stadig ikke har fundet ud af, hvad jeg skal lave, når semestret slutter (om 14 dage!). Men håber snart at få en afklaring!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar