torsdag den 24. maj 2012

I'm still here!

Jeg har ikke ligefrem fået blogget så meget på det sidste - men der er en grund: jeg har travlt! Som sædvanlig går tingene meget stærkt herovre. Jeg trænger snart til en dag, hvor det bare handler om at lave ingenting. Det er stærkt undervurderet!

Lørdag, søndag, mandag gik som sagt i Las Vegas. Jeg glemte mit kamera, så venter lidt på billeder fra de andre tøser- men så skal jeg nok vise dem!

Lige nu er jeg tilbage i San Diego, hvor jeg bruger det meste af min tid med Sonja og hendes veninde som er på besøg hjemmefra. Jeg bor stadig på Felspar St, men på den anden side af vejen, hvor jeg har lejet en venindes værelse efter hun er taget hjem. Det er meget spartansk her; en madras på gulvet og tomme vinkasser som borde. But it works!


Har lige været et smut i Las Americas og bruge (alt for mange) penge. Jeg fik slæbt tre par sko med hjem, godtnok er det ene til min søster- men det hjælper jo ikke på, at jeg i forvejen har overvægt på mine kufferter! What do I do?! Gode forslag modtages med kyshånd..

Min kære rygsæk er stoppet til randen.. Ellers har jeg investeret i en ny kuffert (som jeg i sidste øjeblik måtte op og bytte til nummeret større), som også er godt fyldt.. av av!

Hører det gode vejr er kommet til Danmark- dejligt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar