tirsdag den 8. maj 2012

Eat Danish Day

I søndags holdte vi Spis Dansk Dag nogle af os tøser her i hytten. De andre havde simpelthen for meget leverpostej og makrel i gemmerne, hvordan det end er gået til?!

Men altså gik Chris og Amber (Ann-Brit) i køkkenet mens Gits og jeg gjorde rent. Det kom der gode sager ud af!





Vi snakker æggesalat, skinkesalat, makrel, leverpostej, frikadeller, kartoffelsalat, lakridser og hele molevitten!

De kager, man kan se nederst til venstre på det her billede er ikke danske. Vi fik dem med fra Elysia's Bridal Shower- og der var meget sukker-glasur på dem, men ellers var de nu gode :)




Og nu er der garanteret nogen, der tænker "hvad forestiller de dersens toppe nede i hjørnet?"
Det er Faaborg dåseleverpostej med pølse på. Gud, hvor lyder det egentligt klamt! Men det smagte dejligt, og så når det er lunet!

 Så glade var Ann-Brit og Chris!

 Det danske flag kom selvfølgelig med til bords!

Jeg har for resten endelig fundet ud af hvad jeg gør med rejse og hjemrejse - og sidder i skrivende stund og forsøger at komme igennem til rejsebureauet for at ændre min billet. Der er ikke lang tid til jeg rammer det danske igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar