torsdag den 17. maj 2012

Summer vacation!

I går blev jeg færdig med min sidste eksamen i Nonverbal Communication, og er derfor færdig som studerende på San Diego State University. Mærkelig følelse! Nu går jeg bare tilbage til at være kedelig dansk studerende på BSS, Aarhus Universitet.
Jeg tog lidt billeder af campus, men er kommet til at lægge kameraet i en venindes taske. Så det befinder sig nu i hendes lejlighed ved campus!

Men traditionen tro skulle den have gas på Taco Tuesday. Det var jo den sidste af slagsen, sådan rigtigt, i hvert fald. Last Taco Tuesday. Av av. Det skulle jo blive et brag!

Vi samlede en ordentlig tropfuld til at spise tacos, og da klokken slog "nu får i stempel, så i kan komme ind på Typhoon igen", smuttede vi over til os selv. Et lille middle party var vist på sin plads! Et middle party (vores eget nye udtryk) er festen i vores hytte, mellem tacos på Typhoon og når man går tilbage til Typhoon og fester igennem.

Og det var sgu en fest! Vi havde inviteret en masse af vores venner og naboer til at komme forbi, så hytten var godt fuld!
(og ja, nu kommer der en masse billeder af en flok mennesker-
men de fortjener at blive vist allesammen!)


 Fire tyske tøser; Tabea, Alexa, Tanja's veninde (som jeg ikke husker navnet på), og Tanja

 Rikke & Rikke





Chrissie up for partying!












Danske Helle og Ann-Brit










Sonja og jeg..



... getting sentimental!
Det rammer virkelig i de her dage, at nu er det hele snart slut og mange af os skal skilles.
Sonja og jeg bliver begge i San Diego indtil slutningen af maj- men der er alligevel kun små 14 dage til!
 Loui og Thorben mødte Hr Jäger!







Ingen amerikansk fest uden..
Jello shots! Drengene havde lavet 150 af slagsen og låst sig ind i huset til vi kom tilbage fra Typhoon. Så vores køleskab lignede på ingen måde sig selv!

Bestem selv lækkerheds-faktoren af Jello shots på billedet nedenunder!

Det var en virkelig sjov fest!
Indtil der altså kom en meget stor mand og agerede vores land lord- og meget bestemt fik lukket festen og truet med diverse bål og brand. Så det krævede lige et opkald til vores rigtige udlejer, Nancy, som havde sendt denne dersens mand ud til os, i dag. Og det krævede lidt forklaring at fortælle, hvorfor vi havde fest, når der meget tydeligt står på vores lejekontrakt, at det må vi ikke! Men altså, jeg fik da forklaret det så godt, at vi i det mindste hverken fik bøde eller blev smidt ud. Well, well, shit happens!

Men festen fortsatte da så bare på Typhoon i stedet ;)

Chris og jeg skulle have samtaler om at blive instruktors over Skype kl 5.40 i morges. Av av, det var sgu ikke et pænt syn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar