onsdag den 9. maj 2012

Finals Week

I morgen begynder finals week: ugen for de sidste eksaminer.
Det betyder to eksaminer fra morgenstunden for mit vedkommende. Og jeg har vel at mærke ikke forberedt mig synderligt (alligevel bruger jeg så min tid på at opdatere blog!), men det må gå som det går. Jeg krydser fingre for at jeg består alligevel.

Det bliver meget kort for denne omgang, så blot et par billeder!

I mandags var vi (som sædvanlig) nede og få sushi. Mums!




Så lang var køen før Surf Side Sushi åbnede! Vi var heldige og kom ind i første omgang
 Der er ret mange fede vægmalerier herovre. Det her er på gavlen af Five Guys, en fastfood kæde (surprise!), tæt på os



En god sushi mandag kan afsluttes med en omgang Yogurtland - so we did!









Der er fart på herovre lige nu. Jeg vil det hele og har kun tid til det halve! Desværre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar