onsdag den 29. februar 2012

Tattoo Tuesday

I går sidst på eftermiddagen fik Louise og jeg en sms: "Hej. Der går nok lige nogle timer før vi er hjemme. Vi er hos tatovøren"
Ok, lidt speciel sms! Så Loui og jeg tog kameraet under armen og gik på jagt efter tre danske tøser hos en tatovør... og der gik ikke længe inden der var gevinst!
 

Da vi opstøvede pigerne havde Gitte allerede været i nærkontakt med nålen... Det var første gang!







Ann-Brit røg også i stolen.. Det tog 1½ time at lave den her tusch. Og det er hverken første eller sidste af slagsen for hendes vedkommende..
Solsikken er hendes yndlingsblomst, og omkring den står der "Remember each day is a gift and not a given right".





Christina var den sidste, og skulle have lidt skrift på siden..
Mens jeg stod bøjet over hende, spurgte tatovøren med et glimt i øjet 'Do you wanna try?' - Chris fløj op; hun ville alligevel ikke have mig til at styre nålen ;)
Forståeligt nok, når jeg tænker på, hvor dårligt jeg tegner..

Chris havde sindssygt ondt! Her ligger hun med solbriller (og spiller smart), så folk udefra ikke kunne se hvor ondt hun egentlig havde..

Louise og jeg var ikke lige på vognen med tatoveringer - men opførte os til gengæld som to små børn i en slikbutik.
Alt hvad der kunne tages billeder af, pilles ved og laves sjov ud af - jaah, det fik vi gjort!

 

 Pacman!

 Louise fik lov at sidde i stolen for sjov - men hun var alligevel en smule nervøs,
da tatovør-assistenten holdte nålen hen til hendes arm!

På det her foto har jeg lige kigget i et album med forskellige piercinger.. Fy for'n! De laver de sygeste piercinger, som jeg hverken kan eller vil fortælle om her. Adder.

I'm telling you; jeg røg ikke i stolen! (og kære far og mor, her må I altså stole på mig!)
Jeg har en ret klar holdning til tattoo's på min egen krop: og lige pt. er den, at jeg ikke skal have nogen.

1 kommentar:

  1. Hold kæft, hvor jeg blev nervøs. Far ringede hjem med lettere panik i stemmen, se lige hvad Rixen har skrevet på blokken, jeg kan ikke her på arbejde. Og hvad ser jeg!! Jeg var lige ved at tro.... men blev dog beroliget. Jeg kune heller ikke forestille mig dig med tatooes, da jeg kender din holdning fra tidligere, men det kunne selvfølgelig have ændret sig!
    Kærligste tanker muttilei.

    SvarSlet