søndag den 5. februar 2012

Rugbrød- my love!

Vi måtte endnu en tur til Ikea; vi havde ikke en eneste kniv, der kunne skære, og tøjet er indtil nu blevet tørret over stolerygge. Det fik vi lavet om på!

Ikea har et Swedish Food Market - og vi kom vist til at gå lidt amok!

Mmmm... Det er første gang i en hel måned, at jeg sætter tænderne i rugbrød!
Fødselsdagsgaven fra pigerne ankom.. dén har jeg glædet mig til!
De var ret hurtige og opfangede, at jeg ledte efter den på nettet. Det afgør samtidig en anden vigtig ting: jeg skal have en ekstra kuffert med hjem.
Ellers kan jeg simpelthen ikke have alt mit grej!




 Jeg fik for resten endnu en gave: et skydive! Og ja, jeg har sådan set allerede købt det, men mine søde forældre har været så nice at give mig det. Det synes jeg faktisk er ret sejt: troede aldrig min mor ville betale for at jeg hopper ud af et fly!



2 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig!!! Jeg vil også hoppe ud af nogle fly igen... Snart! Og gerne på mine (eller dine?) forældres regning ;)

    xx Mille

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes du skal tage et fly over Atlanten og hoppe ud lige over San Diego.. Det ville passe mig fint!!!
      Inger & Carsten vil sikkert gerne betale (mod at du de næste syv år bruger december i juletræerne). Gør det!

      Slet