mandag den 13. februar 2012

Little Italy

Lørdag aften tog vi til Little Italy.
Little Italy er en bydel i downtown; ikke særlig stor, men meget hyggelig og stemningsfuld.

Vi fandt en lækker restaurant og måtte have stillet pizza-sulten..

Louise og jeg delte en omgang bruschetta - den bedste jeg længe har fået!


 Den ser mere greasy ud her, end den egentlig var..
Vi snakker Canadian Bacon (skinke) og ananas (som var skiftet ud med pesto på den ene side, bare for at være besværlig..)



En af de andre italienske restauranter var der vanvittig kø til. Der stod nok 40 personer i kø da vi kom forbi! Så dér vil jeg også prøve at spise! Det har jeg trods alt lært: hvis der er kø, er det nok god mad (ellers er de virkelig langsomme- men jeg tager chancen..)!


Søndag måtte jeg umådelig tidligt op: familiemiddag hos Rosenlund-bedsterne. Så jeg så chancen for at få snakket med både den ene og den anden.. vældig hyggeligt! Og da klokken var 6.20 gik jeg ind under dynen igen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar