mandag den 27. februar 2012

Season Finale

For først lige at følge op på mit indlæg fra i torsdags: fornuften og kedeligheden (hvis sådan et ord findes) vandt, og jeg blev hjemme mens de andre tog i byen. Det er jeg næsten stolt af!

Lørdag spillede Aztecs sidste kamp i denne sæson - og det nægtede jeg at gå glip af!
De spillede mod Colorado State Rams (Rams = væddere), og det endte egentlig med at blive en ret spændende kamp!
Aztecs var bagefter i første del af kampen, men vendte det hele og vandt så alligevel :)

Ready to rock The Show!

 Vores Student Section (der hvor alle studerende sidder) har et pre-game show, der meget simpelt hedder 'The Show' - alle universiteterne har noget i den stil. SDSUs er til gengæld ved at blive kåret som en af sæsonens bedste..
Vi laver altid et chant lige før kampen sættes i gang. Jeg har fundet et sammenklip på Youtube, der giver et ret godt indtryk:

Og så får I også lige en video, der altid bliver vist til kampene - og mere American bliver det vist ikke!

 Efter kampen måtte vi et smut ud og have en burger...
Dommen var klar: gode fritter, men alt for meget sennep i burgeren!

I går aftes var jeg til dinner party - vældig hyggeligt!
Desværre glemte jeg mit kamera, og Sonja glemte sit memory card - så billederne skal jeg lige skaffe et andet sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar