onsdag den 1. februar 2012

Onsdags-fri

Onsdag er altid skolefri - og i dag havde jeg oven i købet ikke noget læsning til i morgen.
Jeg har så fordrevet tiden med at lave mad til i morgen (hvilket jo desværre er en skoledag). Udover tærten herunder blev det til en stor stabel pancakes med banan...
jeg har prøvesmagt, og de er ganske OK ;)

 Min sødeste søster (og den slags har jeg jo kun én af) sendte mig opskriften på
den der gode broccoli-tærte - som jeg så modificerede lidt.


 Vi har fået en lille blå seddel på dørhåndtaget: i morgen afbryder de for vandet mellem 8 morgen og 5 eftermiddag - ret lang tid! Så jeg har tappet vand i gamle mælke"kartoner"


Der er allerede kommet et par fødselsdagshilsner - tusind tak! Det er ret tidligt i forhold til vores tidszone, men dejligt at man bliver husket selvom man er langt hjemmefra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar