onsdag den 15. februar 2012

Valentine's Day

Efter skole fik jeg kaffe med min tyske veninde Sonja.
Skolen har for resten to Starbucks.. og der er altid gang i biksen!


Som sagt: der var ingen Valentine's Dates til os - og så må man selv finde på noget sjovt!
Så vi tog til Taco Tuesday og hyggede..





Lyserøde drinks skulle der til...

Da vi havde spist tog vi hjem og slagtede den kære vandmelon.



Det var lidt en failure. Den havde slet ikke suget vodkaen - så vi endte med at blende skidtet!
 Det var så heller ikke det bedste træk.. det smagte ikke så godt, men men.






Vi tog på The Tavern (endnu en af vores naboer; vi har udsigt til den fra værelset), som i tirsdagens anledning havde lavet et ret sjovt nummer-system: i døren får du et klistermærke med et nummer som du tager på. Hvis du ser nogen, du gerne vil i kontakt med kan du gå hen til et bord og skrive en seddel til dem.
Hver gang der er post til dig bliver dit nummer hængt op på en stor tavle.


Ret sjovt system! Og der kom da lidt hilsner på nogle af numrene!
Meget sjovt koncept! (eneste problem er bare, at man aldrig kan finde de numre, der lægger beskeder, fordi der er så vanvittigt mange mennesker)

På trods af manglende dates havde vi vist allesammen en rigtig hyggelig og sjov Valentine's!
I dag står den på endnu en basket kamp - det glæder jeg mig til!
By the way så har jeg hørt et rygte om, at nogen synes jeg går lidt meget i byen: det er altså ikke så slemt- i går var det ti dage siden jeg sidst var afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar