mandag den 20. februar 2012

Bacon Heaven!

Lørdag var det tid til at straffe mit Visa. And so I did! Det blev til en ordentlig omgang shopping i det mall, der hedder Fashion Valley. Lækkert at få garderoben opgraderet med lidt farver!
.. men jeg fik nu næsten ondt af mit blødende Visa ;)


Til aften havde Lene, Chris, Louise og jeg aftalt at tage på en semi-berømt restaurant her i San Diego.
Slater's 50/50 ligger tre steder her i Californien og vi har kun hørt godt om det. Let's go try it out!

På Slater's er konceptet, at man selv kan sammensætte sin burger. Ja tak, det er sgu ret svært med alle de valg!
Jeg endte bl.a. med deres 50/50 bøf: 50% hakket okse, 50% bacon. Lyder skræmmende, men også godt, ikke?


Fire meget glade og spændte kvinder får serveret deres costommade burgers. Get ready to dig in!


"The Beast"



Sweet potato fries med pumpkin-dressing - det var helt klart en vinder!


Ready to dig in... Scheisse, jeg var spændt på at se om det var godt! Men at dømme fra den lange kø foran stedet, så ville der ikke være tvivl..
Og man må sige: no doubt in my mind! Det er den bedste burger jeg nogensinde har fået! Altså, bacon i stride strømme - what's not to like?! Og til ære for min kære søster havde jeg toppet med ekstra mange pickles, for det gør enhver burger en tand bedre!
Vi var allesammen helt solgt. Fuldstændig SOLGT! Det var fantastisk!


....... og så var det, at der opstod krise....
Louise lagde ud med at ramme muren..
 Jeg fulgte skarpt efter...
 Chris var hårdt ramt..
 ... men Lene; hun var all in og arbejdede sig stille og roligt igennem!
Mens vi sad der og kæmpede fik managerens kommentar 'You are crazy girls - good luck!' en helt ny betydning.. Vi kunne nemlig vælge mellem tre størrelser bøffer; og smarte som vi er, blev vi enige om 'man skal aldrig vælge den mindste, man bliver altid skuffet'- så vi tog mellem-størrelsen. Det var så 300 gram færdigstegt kød.
Det er altså en ordentlig omgang!

Chris og jeg måtte begge give op og have en doggie bag med os. Jeg har sjældent været så mæt.. av av. Vi gik fuldstændig kolde, først i bilen og så på sofaen..


Virkelig lækker mad, og så til en billig pris af knap 120 kr pr næse inklusiv drikkepenge. Det er til at forstå!
En ting vi skal og må have, når vi skal på Slater's næste gang (for det skal vi altså!) er:
Bacon-shake
Bacon brownie
 Sounds disgusting? Tjah, men det ser faktisk lækkert nok ud - og kunne være alt for sjovt at prøve!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar