fredag den 10. februar 2012

Torsdags-UNO

Onsdag kom vi til at handle lidt ind... Jeg er glad for vi har bil!

Torsdag aften hyggede vi med UNO, nybagte cookies og frugt.


Gitte samlede på kort..

Og Ann-Brit troede kortvarigt hun skulle vinde!







Lene fejrede sejren med at gå omkuld i sofaen...






No more course crashing!
Der er nu endeligt kommet styr på mine fag og mit skema.
Jeg troede egentlig, at der var styr på det for en uges tid siden- men der kan man blive snydt! Som jeg tidligere har skrevet har jeg tre kommunikationsfag - og dem er jeg virkelig glad for!
Det sidste fag har været lidt af en prøvelse at finde frem til. Først havde jeg Management & Organizational Behavior, så ændrede jeg det til Marketing, og så til American Religious Diversity - og jeg troede det var, sådan det skulle ende. Men i går efter timen kiggede jeg på Christina med et blik, der sagde 'Det her går bare slet ikke!'.
Efter tirsdagens undervisning var jeg ikke super optimistisk, og efter i går forsvandt al min gejst for faget. Underviseren er lidt halv-sær og han underviste slet ikke i det, som pensum ellers lød på. Så jeg var ret skuffet!

Problemet var bare, at i dag, fredag, var sidste chance for at ændre på noget som helst. Og ændringer kræver underskrifter fra både Gud og hver mand (næsten da), så det er en større proces. Det tog en stor del af dagen, men det lykkedes!
Så enden på det hele er: Sex & Gender in Contemporary Society  - jeg har kun nogle af de andre pigers ord for at det er spændende, men alt er bedre end det andet fag!
Jeg har de her fag:
     - Communication & Community
     - Intercultural Communication
     - Nonverbal Communication
     - Sex & Gender in Contemporary Society

Så nu er det slut med course crashing - dejligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar