lørdag den 4. februar 2012

A very happy Birthday

Torsdag d. 2/2 og det blev min tur til at fylde år.
23 af slagsen - and it felt good!

Pigerne vækkede mig på sengen med morgensang (det får I ikke nogen billeder fra; morgenskønhed kommer åbenbart ikke med alderen), og da jeg kom op var der pancakes, friskbagte boller og post hjemmefra. God start!

Jeg havde nævnt, at jeg elsker duften af friskbrygget kaffe - så den blev jeg mødt af

Min første time var Intercultural Comm, og vores underviser spiller altid musik før vi går i gang. Og mon ikke pigerne havde sørget for, at der blev spillet "Hip Hurra det' min fødselsdag"? Jo tak, jeg blev rød i hovedet.

Fik brev og pakke hjemmefra: med lakrids. Så jeg fejrede eftermiddagen i selskab med Skippermix og SuperFlyers. Mmmm... Pigerne hilser også og siger tak :)



Eftersom torsdag er en obligatorisk gå-i-byen-dag, måtte vi en tur på Beachcomber.
Pigerne fik spredt fødselsdagsrygtet godt og grundigt, og aldrig har så mange fremmede mennesker ønsket mig tillykke med fødselsdagen!



Fredag d. 3. februar  
På trods af torsdagens udskejelser var jeg ret frisk (modsat et par af pigerne, der i nattens løb måtte ud og snakke i den store telefon) - så jeg gik i kast med kagemandsbagning.
Bedstemor plejer altid at stå for sådan én, men når man er på egen hånd må hendes opskrift prøves af i stedet. Og den du'r!!!

Men jeg var ret spændt, for når man står med det her:
 og det her:
 Så tror man aldrig, det bliver til det her:
Men det gør det - og mums! Det er ikke sidste gang jeg giver mig i kast med vandbakkelse!

Fredag aften stod den på barbeque i haven.


Jeg havde opdaget, at der sad en lille gul lap i forruden af Louise og Lene's bil...
Det var såmænd en lille hilsen fra færdselspolitiet på 60 dollars. Nu er det slået fast, at man altså ikke må parkere modsat færdselsretningen.. Lene syntes ikke det var helt så sjovt som vi andre syntes ;)


Slut for fødselsdag for denne gang. Jeg havde nogle virkeligt hyggelige og gode dage, hvor pigerne sørgede for, jeg blev fejret med manér!
Tusind, tusind tak for alle de søde hilsner hjemmefra :) Det varmede, at så mange tænkte på mig, selvom jeg var så langt hjemmefra. Det var rigtig dejligt og jeg var så glad!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar