fredag den 2. marts 2012

The one with the Drive Through ATM

Torsdag lokkede vi hinanden med på Cheesecake Factory....
(og Fie, jeg kan lige så godt sige det nu: du bliver misundelig!)

The Cheesecake Factory er ret kendt herovre, så der var ingen vej udenom.


 Oh God - der var SÅ meget at vælge mellem! Og jeg er bare slet ikke god til at tage sådan nogle beslutninger.. det er jo en beslutning, der potentielt kan ændre ens liv: får man en god cheesecake kan man ende med at blive hooked!

 Det her er kun halvdelen af udvalget! Der var måske 30 forskellige kager.
Der var kager med alt: Reeses peanutbutter cups, Snickers, blåbær, jordbær, hindbør, chokolade i alle afskygninger, pecan nødder, gulerod, caramel, ananas... og langt mere end jeg kan komme på!
Jeg endte med at have fem forskellige kager jeg ikke kunne vælge mellem- så jeg pegede i kortet! Jeg fik en 30th Anniversary Chocolate Cheese Cake.


Rikke og Lene med hver deres Carrot Cheesecake :)


Mit stykke cheesecake..

Da vi fik stykkerne nåede jeg selvfølgelig at proklamere, at det kunne vi da sagtens spise! Men nej, ak nej - jeg måtte se mig slået!
Jeg fik halvdelen med hjem i en doggybag, og har lige spist det. Der var rigeligt også her på andendagen!




Louise og Lene fik byttet deres bil for en enkelt dag, da den anden skulle repareres. De fik derfor en stor van som var ret sjov at køre rundt i - så da jeg skulle et smut i banken for at hæve til huslejen, tilbød Louise at køre mig. Det skal siges, at der er 5 minutters gang derhen, men hun ville så gerne køre!

 So we did: vi tog en ATM drive through - altså en drive through ligesom på McDonalds, bare som hæveautomat. Det er simpelthen for komisk at man har det! Det er virkelig dovent, at man ikke engang hopper ud af bilen.. Men det virkede og huslejen blev hævet! 

Vi kom også lige til at køre et smut gennem McDonalds drive through..

 Vores 'soccer mom' Louise foran deres van - gid vi kunne beholde den lidt længere! Der er basis for nogle gode road trips i den..

Fredag aften er gået med barbeque i haven, hvor vi også mødte nogle af naboerne: de bliver allesammen vildt misundelige når vi stiller frem til barbeque.. snart laver vi en 'come and join us'-aften.
Lige nu ligger jeg i sengen og venter på, at der skal blive sendt Mads & Monopolet - det er et stykke Danmark jeg savner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar