onsdag den 21. marts 2012

Have-chill før Spring Break

Ok, så der er ikke sket det vilde siden sidst; så I får lidt blandet godt fra gemmerne.
Fridagen i dag er gået med små-ting og ingenting. Mest bare tanning i haven - fra fredag til mandag har der været trist og kedeligt, gråt og regn. Så solen var most welcome, og jeg tog godt imod den i bikini i haven. Skønt!
Samtidig stod vores vasketøj pænt ved siden af og arbejde på at blive tørt. Vi kan ret hurtigt få omdannet græsplænen til en sigøjnerlejr ;)
Ellers fik Chris og jeg lige givet hytten en omgang (så den knap så meget lignede en sigøjnerlejr).

 Jeg har lært at parallelparkere!
Jo, det er rigtigt!!! Man skulle faktisk tro det er løgn- engang imellem tror jeg heller ikke selv på det. Men jeg er blevet ret skarp til det. Den anden dag kunne jeg ikke parkere ved at køre med fronten ind, men måtte parallel'le i stedet. Det er næsten skræmmende.
(og jeg er hundrede på, at min far ikke tror på mig, efter jeg har straffet deres gamle grønne Peugeot til døde)
- og så skulle I ellers lige have hørt mig og Gitte forsøge at stave til Peugeot- det var virkelig ikke let!


Et par billeder fra det første vilde house party på Diamond St..
 Nogle dejlige tøser: i midten er Ann-Brit, som jeg bor med. Længst til højre er Christina, en tysk veninde. Længst til venstre er Sonja, også en tysk veninde, som jeg har det virkelig sjovt med! Jeg skal hjælpe hende med at flytte på fredag; så kommer hun også til at bo på Felspar St, bare lidt tættere på stranden! Dejligt!

Jahhh.. ved ikke hvad jeg skal sige her! Fandt mig lige en gylden paryk.

Har en enkelt video liggende i gemmerne! Kan I huske, jeg skrev, at Louise og jeg opførte os lidt som børn i en slikbutik, da de andre piger blev tatoveret? Vi fjollede bare.. og fik da lige optaget en video, hvor vi får Ann-Brit med på fjolle-bølgen!
Se pigerne danse her (klik på billedet):


I morgen er sidste dag før Spring Break ('forårsferie') - åh, det bliver en laaaang skoledag i morgen! Jeg vil bare ud i solen og slappe af.
Lørdag tager vi hul på feriens road trip: turen går langs kysten til San Francisco og slår et smut omkring Yosemite National Park. Men alt det skal der nok komme mere om!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar