lørdag den 24. marts 2012

Ready, set, go!

Kort hilsen her lige før vi drager af sted mod det nordlige Californien.

Huset her på Felspar er efterhånden ved at være tømt: to er draget til Hawaii, én er i LA for at mødes med familien til en tur gennem Californien og én har fået veninde-besøg hjemmefra (hvilket har resulteret i, at jeg har overnattet på sofaen, så jeg ikke skulle vække dem, da jeg står tidligt op). Louise og jeg er de sidste, der nu gør klar..

Med veninden, der kommer fra Århus, var der sådan en her:
Jah, så kan man kun blive i godt humør! Tak Fie :) Det er altid rart med lidt ord hjemmefra.


I går hjalp jeg Sonja med at flytte fra College Area og til Pacific Beach. Her den første nat sov hun hos vores veninde, og kan så flytte ind i den nye lejlighed når vi er tilbage fra ferien.
Hun vred sig lidt, da jeg ankom hos hende. Grunden: vi skulle også lige have hendes seng med! But everything fits in Jack! (vores bil bliver kaldt Jack)


 



Ind kom seng, tæpper, sko, lampe og alt det andet man nu har fået anskaffet sig. Det gik lige!

Håber I allesammen får en solrig og lækker uge - og møder påskeharen inden længe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar