onsdag den 14. marts 2012

Taco Tuesday and Wednesday in the Sun

Tirsdag måtte jeg så på den igen.. jeg sad i eksamenslæsning i sidste uge, så nu var det altså på høje tid at få tacos og margheritas igen!

Der blev ikke taget så mange billeder, men I kan få et par fjollebilleder, af fire tøser i meget højt humør!
Vi var lige et smut hjemme og få et par drinks... og kunne ikke lade være med at tage lidt billeder med computeren..



Jeg vågnede kl 8.40 i morges. Total panik! Jeg skulle have skypet med min kusine i Kina kl 7. Øv, dårlig start på dagen! Og virkelig dårlig samvittighed oven i hatten.

I dag er så gået med absolut ingenting: tømmermands-pleje.
Det har resulteret i, at jeg er blevet forbrændt i venstre side af ansigtet og bag på benene. Classic Rikke!
Nu venter jeg bare på, at klokken slår nok til at jeg kan være bekendt at gå i seng...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar