fredag den 9. marts 2012

The Danish Vikings

Sidste mid term overstået!
Wuhuuu - det var skønt! Og selve eksamen gik umiddelbart helt fint. Nu venter jeg bare på svar fra den..
Og jeg har fået svar fra Sex & Gender eksamen: og jeg bestod! Det er simpelthen for vanvittigt, skønt! Måske tog læreren min lille "Hi. I'm the exchange student who got into the course late, so I haven't seen the videos we have to answer questions on.... bla bla bla"-besked med i vurderingen. Men jeg er bestemt tilfreds :)

I går på campus var der en mindre Bibel lejr. De er virkelig ihærdige med at få mig til at gå i kirke og blive mere kristen! Jeg har adskillige gange fået stukket flyers i hånden og er blevet kontaktet 'om jeg ikke vil med til gudstjenester'. Indtil videre er det et nej tak.
Prædikanten her gik lidt over stregen: han gav simpelthen alle, der ikke-kristne og ateister en ordentlig sviner! Det var de værste bandeord vi fik med på vejen...
Læg mærke til hvad skiltene siger. "It's easy to be an atheist when you don't think about where everything (including God) came from" - og min personlige favorit "You deserve hell"
 I går var vi et smut forbi Beachcomber og få et par drinks... vi endte med at tage op til PB Mansion (som vi er endt med at døbe det: stedet med den vanvittige udsigt og de gode fester) og lave efterfest...
Den blev endnu en gang lukket af politiet. Det sker altså ret så ofte herovre (også selvom festerne ikke er helt vanvittige).


Pludselig dukkede der et helt læs pizza'er op - mmm..

I dag var vi så inviteret til barbeque oppe i mansion'et. Lækkert og ja tak!
Vi gør meget i at 'tag lidt med, og så deler alle' herovre, hvilket jeg er helt vild med. Der er altid masser af lækker mad!
 Lots of meat - det ka' vi godt lide!



 Lene-musen får sig en hamburger

 Udsigten. Det er for vild en udsigt!
Man kan se helt ned til down town (venstre side), og vores hus ligger et sted nede i højre side. Havet er rundt til højre.

Der grilles og chilles

Fra stuen. Drengene har virkelig gjort meget ud af huset, så det er virkelig et godt sted at feste! Udsigten gør det kun bedre!
Og det er jo fyre, der bor der: så intet mindre end et 70 tommer tv kan gøre det!
JT sammenligner os danske tøser med vikinger: "you are like the vikings; you come in a group and you all scream 'flip the cup, flip the cup!'" (flip the cup er et ølspil, som vi faktisk er ret gode til!)! Er vild med sammenligningen ;)

Jeg har været her i to måneder nu; det er vildt så stærkt tiden går!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar