søndag den 4. marts 2012

First Day at the Beach

Så er weekenden ved at være gået. Igen.
Tiden går utroligt stærkt herovre. Desværre, må jeg på mange måder sige; jeg er slet ikke færdig med San Diego og det afslappede liv herovre. Heldigvis er der jo lidt tid igen (min far kan med garanti svare på præcist hvor mange dage der er, til jeg rammer dansk jord igen).


Der er muligvis flere, der overvejer det: og ja, det var mig der kom en lille hilsen fra i Mads & Monopolet! Det var bare en lille 'hvor lytter du med fra' update og altså ikke et decideret dilemma.
Mine dilemmaer herovre er slet ikke store nok til M&M, de er mere i stil med "Hvad skal jeg spise i aften? Hvor længe kan jeg udsætte min hjemrejse? Hvilken drink har jeg mest lyst til?" - og som en af mine fætre så klogt svarede mig: drik alt, udskyd så længe du kan og spis hvad du kan få fat på...
Jeg har en vis familie!

I dag har vi haft vanvittigt vejr - som i helt fantastisk lækkert og varmt!
Rygtet lyder på helt op til 29 grader... og jeg tror på det rygte!
Fik placeret mig selv i haven med lidt fornuftigt læsestof, men nåede kun et par sider før jeg måtte overgive mig og lokkes med til stranden..




Der var ret mange mennesker på stranden i dag.. imponerende når vi kun er i begyndelsen af marts!









Lene, Chris, Louise og jeg - klar til at indtage stranden for første gang i år!


 
Ready to go again.
Det begyndte at blæse en smule op hen på eftermiddagen, så vi pakkede pænt sammen igen og fandt cyklerne frem for at smutte hjemad igen.

Jeg overraskede mig selv i dag: jeg er ikke blevet rød! Virkelig godt klaret, eftersom jeg ligner en krebs bare ved at tænke på solen..

Til gengæld er der et par af de andre tøser, der er blevet enige om, at "rød er det nye sort" - need I say more?!








I morgen har jeg eksamen igen. Glæder mig til den er ovre, for aner intet om hvad læreren har tænkt sig at spørge os om.
Har et håb om, at vi når til Los Angeles i næste weekend - så sker der også lidt spændende inden vi når spring break om et par uger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar