onsdag den 7. marts 2012

Mid terms

Puha - der er nok at se til i de her dage.
I mandags havde jeg mid term i Sex & Gender (det fag jeg kom sent ind på) - og det var næsten komisk! En del af spørgsmålene handlede selvfølgelig om en film jeg ikke har set, og det eneste større essayspørgsmål handlede om et forsøg  - som jeg heller ikke havde set. Endte med at grine af det, for det var helt skørt at sidde og gætte i blinde.

Lige nu læser jeg til den sidste mid term i den her omgang, som ligger i morgen.
Det er i Nonverbal Communication, som jeg er rigtig glad for. Men samtidig også lidt nervøs, fordi der er meget høje krav til hvad jeg skal kunne.
Lige nu kæmper jeg mig gennem begreber som somatotyping, universal facial expressions, display rules og functions of oculesic cues...

Behøver jeg at sige, at jeg glæder mig til at det er overstået?
 
Sådan glad er jeg igen på torsdag!
Det her billede er taget en tilfældig eftermiddag på campus

Fredag skal nogle af os tøser til barbeque og lørdag går turen til LA. Ja tak, jeg glæder mig til at komme afsted! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar