fredag den 13. januar 2012

Cruising the beach

Thirsty Thursday var en succes! I aftes tog vi på en bar, som vi havde hørt var ret god; og ja, det var den. Vi var kommet ind, havde fået vores første øl og sad i baren og snakkede. Jeg lagde godt mærke til, at folk begyndte at samle sig tæt omkring selve baren (og dermed os), men tænkte ikke videre over det, indtil en aussie vi mødte i bussen spurgte "Are you ready?!"- jeg lignede et kæmpe spørgsmålstegn! Men The Beachcomber har åbenbart to timer med $1 drinks om torsdagen.. så der blev gået hårdt til den i baren de næste par timer!
Virkelig et hyggeligt sted med masser af mennesker og god stemning. Alle barer og natklubber lukker kl 2 herovre- og det er næsten en fordel når man har et "jeg er en Rosenlund og går aldrig hjem"-gen med sig!

Jeg fik mit nye lækre, fine kamera den anden dag. Og jeg elsker det! Det tager nogle virkelig flotte billeder- så nu skal jeg bare lære at betjene det ordentligt ;)

Naboen har sat en lilje nedenfor vores trappe- perfekt når man skal lege med sit nye kamera!

I vores garage står der tre beach cruisers, so we took them out for a spin!
Vi drejede til venstre på Felspar St og endte... ved stranden. Herligt!
(beach cruiser= cykler man kun kan cruise stille og roligt rundt på)

Det her billede gør faktisk ikke vejret ret; der har været fuld sol og absolut ingen skyer til at skygge i dag. Varmt og lækkert må man sige!
Vi kørte et langt stykke langs med vandet før vi stoppede ved et stort supermarked. De har bare alt herovre! Der blev vekslet en del "Ej, se lige det her" og "Wow, der er meget can goods" under vores indkøb..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar