søndag den 22. januar 2012

Ann-Brits fødselsdag

Ann-Brit fyldte år i går: 22 af slagsen, så vi hyggede hele dagen!


Vi startede med stort morgenbord med hjemmebag- mums!

Der blev bagt kagemand - den var god, men kommer ikke i nærheden af bedstemors! Det var også en større udfordring både ved bolle- og kagekone-bagning, at vi ikke har hverken vægt eller decilitermål. Alt er altså på øjemål og sjus!

I går var første dag med regnvejr. Gud, hvor var jeg skuffet over at vågne op til det! Heldigvis stoppede det hen på eftermiddagen, så vi gik en tur på stranden for at få lidt frisk luft, og til dels fordi Ann-Brit proklamerede, at hun ville prøve at bade på sin fødselsdag. Det droppede hun ret hurtigt igen, da hun mærkede vandet!
Lyset var helt perfekt til at tage billeder- so I did!



Det var meningen, at vi skulle grille aftensmaden, men vi havde lidt tekniske problemer med selve grillen. Det er en gasgrill, så jeg tænkte 'no probs, sådan en satan starter hver gang!'- men det er løgn. Det gør den ikke. Så efter ret meget fumlen og banden måtte jeg se mig slået og grillspydene røg på en pande.. Det smagte nu alligevel virkelig godt!



Efter middagen var det tid til kagemand med lys i (eller ved siden af, i det her tilfælde)

Røde party cups er et must herovre- de er til alle college parties,
så dem måtte vi også have med!

Aftenens sidste billede - selvom den ikke sluttede her!
Jeg kan sige så meget, som at to ud af seks af husets piger vågnede op med tatoveringer.... ja ja, her tatoverer man gerne selvom folk er fulde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar