mandag den 23. april 2012

Surf's Up!

I mandags blev vi inviteret til barbeque i haven af vores italienske naboer+ naboen Brad. Virkelig hyggeligt (og aldrig har jeg smagt så perfekt kogt pasta! Det er altså noget de Italienere kan!). Det hele endte ud i, at vi fik lokket de to italienere til at lære os at surfe.. ja tak!

Fredag var dagen, det skulle ske:
Jeg blev sendt til surf shoppen for at leje boards og våddragter - og jeg kan fortælle, at det er umuligt at stoppe 4 boards ind i The Bat Mobile aka. en almindelig Ford!

Men hjem kom vi og første lektion foregik på græsset i haven på Felspar St


Vi fortsatte træningen da vi kom til stranden 





 Four girls ready to catch 'em waves!

Jeg har ingen anelse om, hvor lang tid vi faktisk var i vandet, men det var mega skægt!
Vi hyggede os alle sammen virkelig godt- men blev også meget trætte! Servj og Tony var virkelig søde til at hjælpe os, selvom vi store dele af tiden plaskede rundt på må og få..

Jeg kom ikke sådan helt rigtig op at stå i længere tid- men fik da fanget nogle gode bølger og kom op på knæene. Så jeg er godt tilfreds!
Og det er forhåbentlig ikke sidste gang jeg surfer!





Det krævede lidt hjælp at få de dersens våddragter af igen..



På billederne her ser det ud som om vejret var rigtig kedeligt og gråt. Indrømmet: der var ikke megen sol - til gengæld var UV-indexet stadig på 9,2, og jeg fik mig en hel del sol i ansigtet!

Surfing = god motion og garanti for blå mærker! Ann-Brit har ondt i hoften, Chris slog halebenet, Louise har avs i ryggen og jeg har en kæmpe blodansamling på foden.
We love surfing!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar