tirsdag den 17. april 2012

The Boys came to Town

I fredags fik jeg fint besøg hjemmefra. Og jeg har glædet mig kan jeg godt sige jer!
Min kære fætter Morten er lige taget afsted på sin store backpacker tur around the World, og turen startede her i Californien (nærmere betegnet LA). Så da drengene var kommet over det værste jetlag, kørte de til San Diego.

Gud, hvor var det nice at se nogen hjemmefra!
Der stod Morten ved vores havelåge, lidt mere langhåret, men stadig lige så kæk som sidst jeg så ham! Feel good :)
Det var starten på en uge med masser af hygge, sjov og byture, og nok en smule for lidt skole - men man vil vel gerne være en god vært?!

Et par timer efter drengene ramte San Diego, måtte vi vise dem nattelivet! Det endte med efterfest hos drengene i mansion'et
 De er nogle charmørs, er de, og de faldt hurtigt i snak med både den ene og den anden! Det her billede er godtnok fra lørdag, hvor Matt (fra mansion'et) måtte have et billede med 'my Danish homies'!
Yderst fra venstre er: Niklas, Tobias, Stefan Gil, Morten, Matt og Troels

Vi havde fået sendt tre af pigerne til Mexico, og den fjerde havde besøg af kæresten, så dem så vi ikke meget til. Ergo var det bare mig og Chris, der var hjemme til at hænge ud med drengene. Og det var vi ret vilde med! Vi har vist begge savnet at hænge ud med nogle fyre - det er bare så let, ærligt og der er 'ik så meget pis'.

Lørdag bragede solen ned fra en skyfri himmel, og skal man opleve San Diegos bedste sider må man en tur på stranden. So we did.
Men før stranden måtte drengene lige have lidt mad at leve på, og det er jo hos den kære Ramone, at det sner.
 Stort øjeblik: Molle bestilte sin første California burrito (og blev ikke skuffet!)

 På hjemturen måtte vi et smut forbi Yogurtland og have en is- endnu en ting drengene var vilde med!
 

 Vi nåede lige hjem og fik en lille lur i haven.
Her måtte Troels tilstå noget. Da drengene kom fredag aften var de vilde med LA (hvilket er et særsyn; alle hader LA og synes det er en beskidt, træls by), men Troels, jo han var nu alligevel mere vild med San Diego.
I knew it would come - who doesn't like San Diego?!

Til aften lavede vi en deluxe udgave af vores sædvanlige grill-aftener. Eller rettere sagt: drengene gjorde. Chris og jeg skulle nemlig ikke røre en finger- det eneste vi gjorde var at supervise, hvor de forskellige ting kunne findes i køkkenet. Not too bad!





Der blev ikke sparet på noget: fantastisk mad og selskab i særklasse!
















Søndag tog drengene til stranden og surfede. Det var et hit!
Jeg tog dem med til Point Loma, som desværre var lukket, men lidt af udsigten fik de da.

Vi gik en tur på Rosecrans National Cemetery.




 Drengene havde vist meget de samme følelser omkring kirkegården som jeg selv: smuk, men også en humbling experience.
Morten spottede delfiner - så har jeg også prøvet det!


Jeg er fra en madglad familie, og der var familiebesøg, ergo; vi skulle have en stor fed burger! Turen gik endnu engang til Slater's 50/50.


Vi fik lokket alle de Mexico-hjemvendte tøser med, så vi var en ordentlig flok!







 Morten var modig nok til at prøve en bacon-shake; altså en milkshake med bacon (og ahornsirup), det var slet ikke så dumt som det lyder!





Niklas var virkelig spændt på at se sin burger..


 Morten fik sin burger.

Vi forsøgte at advare om, at det altså er nogle virkeligt store burgere - men ville de kære drenge lytte til tøserne? Næh, nej.

Morten, Gil og Tobias bestilte selvfølgelig den største bøf; vi snakker et pund færdigstegt kød. Det er en hel del!
Morten: "Ahh hold nu, sådan en kan jeg sagtens klare!"

Troels og Niklas forsøgte sig med mediumstørrelsen; de kom begge igennem, men Troels især havde store problemer.





Mortens giant af en burger; med diverse ekstra sauce og dressings

 

Gil og Tobber klarede deres burgere med stil! De nappede sgu hele dyret, og klagede ikke engang! Læg mærke til, at Morten mangler (men at hans burger stadig er der) på billedet til højre. Det er der en simpel og god grund til:
Morten havde major crisis! Jeg har sgu sjældent set ham så presset. Han kunne på ingen måde komme igennem burgeren, og måtte lige ud og have lidt frisk luft midtvejs. Han fandt sin overmand og måtte have en doggybag med hjem (på trods af, at Gil mandede sig op og hjalp ham lidt)!

Mandag spenderede drengene for sig selv, mens jeg forsøgte at indhente tabt eksamenslæsning til tirsdag. To styks eksamen, minimal læsning - men det gik fint, så jeg er glad for at hele weekenden blev brugt på sjov og ballade!

 Tirsdag tog jeg drengene med på campus og aftenen blev brugt på Taco Tuesday; de fik en af de rigtig gode og vilde Tuesday's. De var glade for de blev et par dage længere!

Alt i alt var det fantastisk at få besøg! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar