torsdag den 26. april 2012

Doughnuts in abundance!

Vores nabo, Brad, havde intentioner om at tage med ud i tirsdags - men endte med at blive her på Felspar St, fordi de kære nabo-italienere skulle rejse onsdag morgen.
Brad havde dårlig samvittighed over, at han aldrig kom ud i nattelivet, og hvad gør man så?

Joh.. man gør det her:
Ægte American style! No wonder jeg har svært ved at forblive samme størrelse som da jeg tog herover! Ja, nu er katten ude af sækken (eller svesken på disken, som min Lisbeth ville sige): jeg har nok et par ekstra kilo med hjem, ud over dem i rygsækken. Desværre kan mine sporadiske løbeture ikke hamle op med sådan en omgang doughnuts her!

Men altså, hvordan kvitterer man lige for sådan en kas'fuld?
 Sådan her!

Rygterne her i byen svirrer lige nu om, at fire unge herrer slår endnu et smut forbi i morgen. Og jeg er blevet lovet en krammer, så jeg glæder mig! Guess who it is- eller følg med herinde de næste dage..
Ellers er jeg stuck med eksamensopgaver: det er ikke ligefrem det jeg har mest lyst til at bruge min tid på, specielt fordi jeg lidt bliver ladt alene med dem af mine makkere. Men der er jo kun én vej, og det er frem!

P.S. Min søde mor fyldte år i dag. Det var lidt mærkeligt at ringe hjem og ønske tillykke og vide at de alle sammen sad og hyggede!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar