torsdag den 19. april 2012

Sky Diving - it finally happened!

I søndags blev det endelig tid til sky divet - anden gang var lykkens gang.
Til gengæld forbandede jeg mig selv, alkohol og "jeg går aldrig hjem"-genet langt væk, da jeg vågnede. Jeg synes ellers, jeg havde lovet, at jeg skulle være helt frisk!
Vi var til fødselsdag hos en dansk pige fra Aarhus; pigerne tog tidligt hjem, jeg blev, og Emil.. ja, ham endte jeg med at ringe og vække to gange før han faktisk kom ud af døren!

 Off we went - og efter en fælles lur på bagsædet kom Emil og jeg op i gear igen!





Vi havde allerede udfyldt papirerne, da vi forsøgte os sidst - så de 56 underskrifter slap vi for at gentage i dag.
Gud, hvor er der mange ting man fraskriver sig retten til bare fordi man godt kan lide at hoppe ud af flyvere!
Lene og Chris øvede deres udspring ;)



 Ready to go!
Chris og jeg var de eneste, der fik dragter på, hvilket vi var svært utilfredse med til at starte på.. men efter springet var det rart; de tre andre havde jord på numserne..



Flyet, der tog os op i 10,000 feets altitude (ca. 3 km's højde)
Min instruktør, Jay, var en mand af meget få ord.. meget få ord; han sagde stort set kun sit navn!
Men da jeg i flyet spurgte, om jeg kunne få lov at styre lidt, blødte han lidt op - så var jeg nok ikke så meget en sissy som han regnede med ;)




Og det var FOR SINDSYGT!
Jeg kan slet ikke få armene ned over det! Jeg er fuldstændigt skudt i sky diving. Det var så mega nice! Følelsen af at sidde der på kanten af flyet og vide at om to sekunder hang jeg derude.. ren feel good!
Jay sørgede for at lave en masse flips da vi sprang ud - og jeg skreg næsten ikke den her gang! Jeg har nemlig lært i skolen, at man skal være mindful, and so I was!
Jeg fik lov at styre en del af vejen ned - og det var nice! Virkelig cool at prøve!!

Tror måske, jeg havde glemt, hvor fedt jeg syntes det var, da jeg sprang i Australien. Det er stadig ikke sidste gang jeg gør det!


Back on the ground!
Det var mig, der havde lokket de fire andre med, og det var rart at se, hvor vilde de alle sammen var med det!



Jeg forelskede mig totalt i hunden Sophie! (ja, jeg savner mine forældres hund!)


Kære far og mor,
Tusind tak for en virkelig god og uforglemmelig fødselsdagsgave!

(næste år ønsker jeg mig et bungee jump...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar