fredag den 1. juni 2012

Aloha!

... Aloha!
Jah, jeg glemte helt at fortælle, hvad jeg skulle når skolen sluttede. Men altså -
I'm in Hawaii :D
Det bliver næsten ikke bedre! Jeg havde jo lidt svært ved at finde ud af, hvad jeg egentlig gerne ville, og en dag til bonfire på stranden foreslog min veninde Pinar mig at tage med til Hawaii - og så gik jeg hjem og bestilte en billet! Jeg kendte sådan set ikke de to andre tøser, der skulle med, men jeg blev så fristet. Det viser sig, at Alexis har jeg haft en klasse med hele semestret, men ikke snakket med, og Coco mødte jeg til en fest i starten af semestret og havde desværre ikke set siden.
 
Jeg tog hertil torsdag morgen, hvor jeg mødte Alexis efter vi begge var landet på Oahu. De to andre tøser kom nogle timer senere.

Oahu set fra oven



Vores værelse; Coco og Alexis havde researchet og bestilt inden vi tog afsted. Så for mig var det bare at møde op! Herligt!
Alexis og jeg gik en tur på stranden om aftenen; vandet er fantastisk og der er så smukt! Glæd jer til flere billeder- jeg glæder mig til at opleve mere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar