onsdag den 6. juni 2012

The last Day on O'ahu

Efterhånden var det tid til at vende næsen hjemad mod San Diego igen.
Jeg nåede et smut ud til Pearl Harbor. Der var et virkelig fint museum, men desværre kunne jeg ikke nå ud på Arizona Memorial, som er en platform i vandet, der hvor USS Arizona sank, da japanerne angreb d. 7, december 1941. Der lå 185 skibe i havnen og over 2400 mand omkom under angrebet- det var lige noget at tænke lidt over..

Dagen blev desuden brugt på diverse småting, blandt andet hoppede vi lidt impulsivt på en shuttlebus rundt i byen, hvilket faktisk var meget sjovt!





Nåå ja, og så tog vi for resten lige en limo ud i lufthavnen af den simple grund "because we can!"



Det var slut for Hawai'i for denne gang. Det var en virkelig god tur- og selvom nogle af mine venner herovre syntes det var lidt vildt, at jeg tog til Hawai'i med tre tøser jeg ikke kendte særligt godt, så er jeg glad for jeg gjorde det. Fantastiske tøser, god stemning og masser af lækre oplevelser!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar