mandag den 4. juni 2012

Snorkling at the Bay

Monday, June 4

Mandag gik turen et smut til Hanauma Bay. Bugten er kendt for at være et rigtig godt sted at snorkle. Så vi fik hentet udstyr og afsted gik det!




 Virkelig smukt set fra oven - men hold op, hvor var der også mange mennesker, der havde fået samme ide med at snorkle.


















Vi havde et undervandskamera med, så vi kunne se de fine fisk og koraller bagefter også. Eneste problem: der var godt nok ikke mange fisk at se, og korallerne var på ingen måde værd at skrive hjem om. Indrømmet: jeg var skuffet! Alle folk snakker om, at Hanauma Bay er et sted, man bare skal tage hen- men jeg synes egentlig ikke selve snorklingen var værd at køre efter. Måske er jeg for godt vant efter at have dykket på Great Barrier Reef og i Asien?



Coco og jeg forsøgte at tage et billede af os selv under vandet. Lettere sagt end gjort!











Efter snorklingen kørte vi lidt videre rundt på øen, og det kan man jo altså godt blive lidt træt af...


 Aftenen blev spenderet med nogle af vores nye venner- på karaoke bar. Needless to say, jeg brillerede ikke med min skønsang.. til gengæld var det virkelig sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar