tirsdag den 12. juni 2012

My last Night!

Mandag var min sidste 'rigtige' dag i San Diego. Not fun at all.

Drengene fik besøg af deres 11 venner fra Tyskland (jeps, en ordentlig flok), så de tog på sight seeing i byen og Danielle and Kate tog med for at få ordnet en masse praktiske ting. Jeg var så alene tilbage i huset- og hvad er sjovere end at bruge dagen på at pakke?! So I did - and I hated it. Der er alt for lidt plads i mine kufferter og tingene vejer alt for meget.

Det var meningen, at vi skulle ud at spise til aften, men som det går i San Diego, så ændrer planerne sig tit. And always for the good!
LA Kings spillede finalen i Stanley Cup (ishockey), og vandt- så Matt kom hjem i meget højt humør og med 10 flasker champagne i armene!


Det betød, at vi aldrig kom ud at spise. Til gengæld fik vi spillet en masse beer pong, bare i ny version: Champagne pong!



Marius and Kate on fire!










Beer/champagne pong er en alvorlig sport, og al den sport bliver man jo sulten af!


Nogle af mine veninder slog et smut forbi for at sige farvel. Til venstre er de irske piger, Kate and Danielle, så Kelly, jeg, Jessica og Pina. I midten er Marius (Kristofs lillebror)- og han nyder opmærksomheden :)

Som en rigtig fest i PB Palace, ja, så kom politiet selvfølgelig! Det skulle da være mærkeligt andet.. De kom allerede 10 pm den her gang, men vi fik afværget dem og fik lov at have det sjovt i fred resten af aftenen!

Fantastisk sidste aften, som jeg ikke kunne ønske mig anderledes!
Åh, jeg kommer til at savne de her mennesker så meget!

ps. I'll never forget the beer pong ball fight; bombarding each with 200 balls is hilarious!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar